woensdag 22 februari 2012

Coaching audio @DLO - woensdag 22 februari 2012

Vandaag kregen we in de school extra coaching en begeleiding van Chris Mazarese. Ik moet eerlijk toegeven dat het voor mij duidelijk is geworden. Ik heb weer veel bijgeleerd uit deze audio coaching. Ik geef altijd veel aandacht aan proces en productie. Maar ze gaf ook ons duidelijk mee dat deze stage hoofdzakelijk in functie staat met het proces: het luisteren en kennen door exploreren en ontmoeten. Ik had al meer ideetjes verdiepend uitgewerkt rond eindproduct: rond drama, muzische,... Nu weet ik dat ik dat kan schrappen. Ik probeer zo goed mogelijk rekening te houden met de doelen die ik voorop stel tijdens activiteiten.

Ik onthoud volgend schema (klik op afbeelding om te vergroten):

Geen opmerkingen:

Een reactie posten